Obchodní podmínky

Prodávající:

Obchodní firma: VITALAND s. r. o.
Zastoupená jednatelem společnosti Mgr. Josefem Bukvicem
Sídlo: Bělehradská 314/18, Nusle, 140 00 Praha 4.

IČ: 49811274
DIČ: CZ49811274
Bankovní spojení: ČSOB
Č. účtu: 257248394/0300

Objednávky

Objednávky lze učinit on-line v e-shopu na www.vitaland.cz,  popřípadě emailem na adrese info@vitaland.cz nebo telefonicky na bezplatné lince 800 117 800 (po-ne 9:00 - 21:00).

Platební podmínky

  • platba v hotovosti při převzetí zboží (při osobním odběru na odběrném místě nebo při doručení zboží)
  • platba kartou (při osobním odběru na odběrném místě nebo při doručení zboží)
  • platba přes platební bránu GoPay

Výpočet ceny a slevové akce

Veškeré slevy vycházejí z maloobchodní ceny (MOC) a nelze činit slevy ze slev. (např. Při využití slevových akcí 2+1 zdarma není započítána 5 % členská sleva.) Při využití karet ISIC/ALIVE nelze sčítat slevu z karty s dalšími slevami jako jsou členské slevy, akční slevy měsíce, akční balíčky a výprodejové slevy. Ceny na e-shopu ww.vitaland.cz a v kamenných prodejnách VITALAND jsou odlišné.

Způsob a cena dopravy, expediční lhůty

Objednané zboží s formou úhrady při převzetí zboží je standardně doručováno do 3 pracovních dnů od objednání. Nastane-li nepředvídatelná skutečnost, kdy objednávku není možné do této doby doručit, je zákazník o této skutečnosti telefonicky informován. Zásilka je doručována zákazníkovi prostřednictvím přepravní společnosti GEIS nebo Česká pošta. Přeprava a dodání se řídí podmínkami této společnosti.

U objednávky převyšující 800 Kč včetně DPH je poštovné zdarma. Při objednávce v hodnotě 1 – 799 Kč včetně DPH je poštovné 60 Kč. Doprava na odběrné místo je zdarma při objednávce nad 300 Kč, při objednávce menší než 300 Kč je zpoplatněna částkou 50 Kč. Objednané zboží na jedno z výdejních (odběrných míst) je zasíláno z centrálního skladu a není ihned k odběru na prodejně! Při objednání zboží na jedno z našich odběrných míst, budete informováni telefonicky nebo e-mailem o tom, kdy si zboží můžete na odběrném místě vyzvednout. Zákazník má lhůtu 7 kalendářních dní na vyzvednutí balíčku.

Záruka a reklamace

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží kupujícím (např. převezme-li si kupující zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Vždy je třeba nás vyrozumět o odstoupení od smlouvy, které však stačí odeslat e-mailem na info@vitaland.cz nebo sdělit telefonicky na 226 235 955. Rádi Vám tento krok usnadníme zasláním vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na Váš e-mail. Vzorový formulář ke stažení.

Zasláním odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zásilky, nám musíte v co nejkratším čase, nejpozději však do 14-ti dnů, odeslat zpět dotčené zboží, které je předmětem odstoupení od smlouvy.  

KDE ZBOŽÍ VRÁTIT

  1. Zboží můžete vrátit na všech našich pobočkách
  2. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

VITALAND – OC Olympia,

Jičínská 1350/III,

293 01  Mladá Boleslav

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejlepší možností je zaslání nákupního dokladu, který jste obdrželi při převzetí zboží společně s reklamačním dopisem, na který připište číslo svého bankovního účtu za účelem vrácení peněz. Pokud máte zájem pouze o výměnu produktu, připište tuto informaci k reklamaci. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení, nejpozději však do 14-ti dnů je nezbytné, abyste nám předali zakoupené zboží zpět. V případě odstoupení od smlouvy nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží zpět k prodávajícímu. Tyto náklady nese na vrub kupující.

Částka zaplacená za zboží bude zákazníkovi poukázána bankovním převodem bez zbytečného odkladu, jakmile toto zboží bude doručeno za výše uvedených podmínek na výše uvedenou adresu.

Kupující má právo nepřevzít zboží od dopravce v případě doručení jiného typu zboží nebo dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou kupujícího), dodání zboží v poškozeném obalu. V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.

REKLAMACE

Zákazník má právo na uplatnění reklamace výrobků. V těchto případech se postupuje dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku. Zákazník má právo na uplatnění reklamace spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Reklamaci na vadný výrobek zašlete na adresu:

VITALAND s. r. o. ,

Na Pankráci 1618/30,

140 00 Praha 4

Náklady spojené s dopravou zboží na výše uvedenou adresu hradí kupující. Reklamace bude vyřízena ve 30denní zákonné lhůtě

Pokud posíláte zboží k reklamaci, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • důvod reklamace
  • vaše kontaktní údaje včetně bankovní spojení

Po vyřízení vaší reklamace vám peníze pošleme na účet, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

STRUČNÝ PŘEHLED NA ZÁVĚR

  • od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů
  • lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží
  • končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den
  • odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
  • po oznámení o odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího je nezbytné maximálně do 14 denní lhůty doručit vrácené zboží
  • rozbalením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě
  • zboží (sportovní výživa a doplňky stravy) nelze z hygienických důvodů vrátit, pokud kupující z obalu vyjmul jeho obsah
  • ve 14denní lhůtě je možné vrátit i zboží použité (vyjma doplňků stravy a sportovní výživy), avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží
  • peníze vrátíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží

Ochrana osobních dat

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.vitaland.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud si sami neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem.

Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.

Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, se provozovatel zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem.

Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.

Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@vitaland.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.